Älskar dig!

Som jag skrivit innan växer kärleken för Vincent för varje dag! Och det medför att man blir mer och mer orolig något ska hända. Man lägger märke till minsta lilla ljud och rörelse som han inte gjort innan, och det blir ju endel nytt hela tiden :) Han har tappat andan en gång som skrämde livet ur mig! Han skrek jättemycket när jag bytte blöja så han tillslut inte fick luft, han kom kanske i otakt med andningen när han skrek så mkt.
Sen har man sett han flera gånger bara ligga på rygg med klaröppna ögon och bara stirrat helt stilla. Då blir jag också superrädd och måste skaka till han, ibland reagerar han inte direkt heller.
 
 
Älskar dig Vincent! Är så lyckligt lottad som har fått dig i mitt liv!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0