Chilli

Jag älskar att gå in på chilli! De har så mycket snyggt till ett bra pris! Provsatt en snygg soffa som skulle passa perfekt i vardagsrummet. Men det får vänta. 
Vi köpte däremot två matstolar till, va kampanj på just den stolen vi har till matbordet så kostade bara 300kr styck :) Sen dessa snygga man kan ha värmeljus i och ett knivset för bara 129kr. Är non stick beläggning så hoppas de är bra.
 
 
Fanns också med texten LOVE. Kostade 149kr
 
 
 
 
 
Lite färg piggar alltid upp
 
 
 

Om jag inte shoppat så mycket småsaker hade jag nog haft pengar till en ny soffa ;P
 


Kommentarer
Amanda

Jätte bra blogg! :) Och du är jätte vacker o har en söt son! :) Men kan du inte visa lite mer hur det ser ut i erat hem? I hela hemmet? Behöver lite insperation! :) Kram kram

Svar: tack så mkt :) Jag har endel bilder på huset längre bak i bloggen! Men kan ta lite fler o lägga upp :) Är rätt intresserad av inredning också :)
här är iaf ett inlägg med lite bilder: http://belovely.blogg.se/2013/march/bilder-pa-huset.html
kram
Malin

2013-08-07 @ 18:20:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0