Dagens form

Väldigt gott med banan och kanel över min hallongröt! Får testa med äpple nästa gång, Men försöker att inte äta för mycket frukt då det innehåller massvis med socker, speciellt päron, äpple och vindruvor. Ser mer frukt som naturligt godis.
 
 
 

 
Testade mina shorts igen och nu går de knäppa! Wihoo. Så det har hänt endel på en månad. Men de va vääldigt tajt så de går inte använda än. Hatar när de sitter för tajt just nu för huden är väldigt slapp och uttöjd plus massa fett på magen så när jag böjer mig skapas säkert 5-6 bilringar! Blä! Hoppas verkligen det går få magen fast igen för just nu är det som en stor degklump!
 
 


Kommentarer
Anonym

Det är INTE samma slags socker i frukt som i läsk, halv/helfabrikat etc. etc. Det är inte frukterna du ska vara orolig över!

Svar: jaha okey, läste nämligen det på nätet hur kroppen hanterar fruktsocker osv. fast den infon kanske inte stämmer. men tror ändå inte frukt är nödvändigt då c vitaminer o andra vitaminer finns mycket i grönsaker och rotfrukter :)
Malin

2013-08-21 @ 18:38:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0