Dagens träningspass

Idag körde jag på hårt! Åkte inlines i ca 8 km och sen körde jag triceps och mage. Nu klarar jag plankan på fötter i 1 minut. Började på knä sen gick över på fötter i 20 sekunder sen har jag ökat 10 sekunder varje gång. Orkade nästan inget alls på fötter innan så man märker man blir starkare. Orkar även tyngre vikter när jag kör armarna. Nu är det bara att fortsätta kämpa, känner inte att det tar emot att träna eller att äta nyttigt då jag tycker det är så kul och man mår så bra efteråt!
 
 
 
Lagom svettig efter inlinesåkningen!
 
 
 
 
Försöker bli såhär smal igen! Jag drar in magen på detta kortet. När jag ätit snabba kolhydrater kan jag inte dra in den såhär mycket och då är den väl typ dubbelt så stor.
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecca

Ser väldigt bra ut :) Har du fler nyttiga mattips så skriv dem gärna, är också sugen på att börja äta bättre och nyttigare igen. Man mår så mkt bättre då :)

Svar: Tack! Jag delar gärna med mig av recept. Har hittat lite nya rätter jag tänkt testa :)
Malin

2013-08-18 @ 15:04:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0