Foton

Fick hem fotona från fujidirekt.se igår. Men blev väldigt besviken när jag öppnade förpackningen för alla fotona var i olika format? Så nu måste jag klippa alla foton så de passar någorlunda in i albumet. Man brukar ju få de i ett format och att bilderna istället beskärs.
Sen de bilder jag hade redigerat såg jätteskumma ut, som om jag redigerat för mycket så de såg animerade ut.

Har beställt en förstoring med men den kommer nog nästa vecka. Får hoppas den blir i bra kvalite.
 
 
Jag har iaf lagt in lite foton i ramen som sitter i Vincents rum :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Beställde oxå bilder dör, tyckte bilderna blev så fina men som du säger så har man fått klippa o klistra. Smått drygt. Fick vår förstoring för några dagar sen o den är verkligen jätte fin 😊

Svar: ja det blir lite pyssel, men då har man nåt o göra iaf :) vad bra den blir fin, ni har ju tagit så fina foton på Matheo. Vi är inte lika påhittiga :) ska bli kul o rama in förstoringen sen när den kommer :)
Malin

2013-08-03 @ 21:49:28
Johanna

Underbara bilder du valde ut! :) Älskar ramen, var är den köpt?

Svar: Köpte den på Ullared :) Men jag har även sett den på village. Fast något dyrare :)
Malin

2013-08-04 @ 17:57:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0