Frossat

Gud vad jag syndat denna helgen! Igår blev det en chokladbakelse, lite naturgodis och marabou och ett glas cola och idag en till bakelse, lite choklad och en skål crunchez! Men o andra sidan har jag ätit nyttigt i flera veckor i sträck och knappt ätit nåt onyttigt sen förlossningen så det lär inte göra så mycket :)
Men kosten är A och O och nåt man alltid ska sköta, man ska inte gå på dieter utan man ska ändra livsvanor och ändra sin livsstil för att få resultat. För hur många orkar gå på en diet under lång tid? Man måste hitta en balans som man alltid kan sköta så man inte går upp alla kilon igen.

Har även haft en vilodag idag. Kände min kropp behövde det och vädret har inte tillåtit några promenader eller inlinesåkning idag. Men imån kör vi igen!:)


Inspobilder! Om min uttöjda hud tillåter det är detta mitt mål! Tänk om man nått detta målet till nästa sommar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0