Gymholic

Idag tänkte jag testa att träna på min sambos gym. Är öppet hus denna veckan så då kan jag köra lite mer övningar. Tänkte köra triceps, mage och ben idag.

Jag börjar känna mig smått beroende av att träna, det har blivit en del av min vardag. Har blivit 1.5 timmes träning 6 dagar i veckan och så mycket har jag aldrig tränat innan. Sen i vinter ska jag börja gå på pass, bland annat bodypump CX och spinning, eller testar jag på crossfit men det är väldigt tung träning så hade gärna blivit mer vältränad först.



Kaffe och smoothie idag. Fibergrynen är slut, längtar tills imån då vi ska storhandla!! Har skrivit en matsedel vi ska följa nästa vecka :) Kan skriva ner den senare. Hittat endel goda recept.



Kommentarer
Jojo

Härligt att du kommit igång så mycket med träningen :) Man blir ju faktiskt beroende precis som du säger, eftersom träningen utlöser endorfiner i kroppen. Men det är ju i alla fall ett hälsosamt beroende ;)

Svar: ja precis! Bara man kommer igång med träningen och får in det i sin vardag är det mycket lättare att gå o träna :)
Malin

2013-08-21 @ 22:36:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0