Inlinesåkning

För att variera min träning lite så blev det inlinesåkning i 30 min efter frukosten, sen blev det styrketräning i 45 min. Körde axlar, mage och lite ben. Men har fortfarande lite ont i knät efter jag ramlade så kunde inte göra tex benböj och utfall. Märkte att inlinesåkningen belastade benen mycket mindre än när jag går för jag brukar få ont i knät när jag går och lite i ena ljumsken, men kände inte av det nåt när jag åkte inlines. Sen får jag upp pulsen mycket mer när jag åker inlines och det känns som man tränar benen ordentligt :) Så det får bli mer cykling och inlinesåkning framöver.

Har ätit mycket idag änsålänge, tror dock jag fått i mig för mycket kolhydrater. Imorse blev det fiberhavregröt där jag blandade i lite whey 100 och en klick kvarg och strödde på färska bär.
Sen efter träningen blev det spagetti och "kött"färssås från igår. Enligt shape up innehöll den lunchen ca 980 kalorier? 150gram fullkornsspagetti innehåller 525 kalorier? Visste inte det va så mycket. Va säkert mer än 150 gram jag åt. Men det beror på om de menar kokt eller okokt.
 
 
Tänkte gå till stan med Vincent och hälsa på min mamma på hennes jobb, och det är nog drygt 3 km till stan så det blir en lagom runda :) Får hoppas han är snäll och inte börjar skrika :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0