Instagram

Om ni vill följa mig på Instagram heter jag MALINSASHA :)




Kommentarer
Josse

Vet inte om du såg det men jag var på återkontroll igår. Var inget märkvärdigt över huvudtaget faktiskt! Gick igenom förlossningsförloppet, snackade om tiden efter, kollade blodtryck och lite annat samt gjorde vanlig koll i gynstolen, dvs kika utanpå, inuti, klämma lite på buken inifrån samt klämma för att visa på styrka nertill. Samt snack om preventivmedel och ev cellprovtagning. Det vill säga Inget om träning för min del! Så jag gissar på att ett besök hos sjukgymnast eller att söka info själv gett mer kring träning efter graviditet än besöket. Så som sagt, verkligen inget märkvärdigt! :) kram

Svar: Okey bra o veta. Barnmorskorna har ju som sagt inte så stor koll på träning så man får nog känna efter mkt själv. Men jag väntar iaf ett halvår med att springa för säkerhetsskull.Men det är bra de gör en gynundersökning så man vet att allt ser bra ut därnere :) kram
Malin

2013-08-29 @ 15:42:35
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Josse

Ja, jag tänkte också göra det! Vill verkligen främst åtgärda magen och ryggen, det putar ju och man är ju helt klart svagare i ryggen så det känns ju mycket viktigare än själva löpningen i sig. Konditionsträning kan man ju som tur är få på annat sätt även om det inte är lika mycket action! :)

Svar: Ja jag märker också det, hållningen är helt annorlunda. Trots om jag står rakt så putar ändå magen och man har en stor svank. Så det blir mkt bål och ryggträning :) Det kommer även hjälpa en att få en smalare mage :) Jag tycker crosstraining funkar superbra och roddmaskin :)
Malin

2013-08-29 @ 19:53:35
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Anna

Ja va kul att du har IG nu :)
Ska följa dig där.

Kram Anna :)

2013-08-31 @ 10:57:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0