Mornarna

Man hinner inte ofta med det man ska på mornarna. Speciellt inte när sambon drar till gymet. Jag brukar gå upp vid 8 tiden. Nu 4 timmar senare har jag hunnit med en kaffe, en powerwalk och frukost :) Vincent har sina stunder där han inte vill ligga ner utan gärna gungas. Men nu har han äntligen somnat så jag hinner fixa lite hemma :)

Gjorde flätor igårkväll efter jag duschat, är bra om man inte orkar fixa det så mycket dan efter. Då delar jag upp håret i tre delar, en i överhåret och två i längderna. Sen gör jag inbakade flätor och har över natten. Sen brukar jag ta vågtången till topparna som oftast blir raka. Sen lite tupering och spray så är det klart :) Blir mycket volym med!
Men på bilderna har jag inte hunnit stayla det.





Kommentarer
lisa

Hur lång är din runda? ?

Svar: Den är 3.6km. Sen kommer jag gå en annan som är 5km.
Malin

2013-08-01 @ 16:28:54
Jojo

Fin du är i håret! Och skoj att du tränar så mycket :)

Svar: tack så mkt! :)
Malin

2013-08-01 @ 19:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0