Motivation

När jag tränar och tappar motivationen brukar jag tänka på alla i inspirerande bilder man ser dagligen.. på instagram.
Då vill jag bara köra hårdare så jag också når mitt mål. Det är bra att hålla sin motivation uppe. Ibland bryr man sig inte om sitt mål och kanske vill frossa nåt onyttigt eller struntar i att träna, men då är det bra att påminna sig själv vad ens mål va och inte sluta mitt i. Då hjälper det mig att titta på vältränade kroppar :P Vissa mår bara dåligt av att titta på "perfekta" kroppar men jag blir bara inspirerad!




Kommentarer
Emelie

Jadu, den magen längst ner hade man ju ej atackat nej till :D

Svar: Du har ju redan en sån mage! ^^
Malin

2013-08-26 @ 13:44:19
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0