Namngivelsefest

Idag har vi haft våran namngivelsefest för Vincent Lennox! :) Har varit jättetrevligt och vi har haft tur med vädret, hade inte varit kul om det hade regnat.
 
Det va första gången min familj och Dannys familj träffades riktigt så det va på tiden :P Men de kom väldigt bra överrens :) Det bjöds på pastasallad som min mamma hade gjort och ceviche som är en latinamerikansk fiskrätt som Dannys mamma gjorde.  Hade även beställt två schwarzwaldstårta på citygross, men marängen va som cement så gick knappt dela tårtan, så köp inte den tårtan från city gross. 
 
Åt inte så mycket onyttigt som jag annars brukar göra när det finns gott framme, åt en bit tårta och lite chips. Men känner mig ändå som en stor uppblåst ballong! Men imån blir det träning igen, tänkte köra 45 min crosstraining, 15 min roddmaskin och lite biceps och mage. Så kommer fokusera mest på cardio nu och lättare styrketräning och äta lite kolhydrater och ren mat. Om jag inte märker så mycket resultat på en månad får jag ändra träningen eller kosten. Tror alla reagerar olika på kost och träning. Jag har annars väldigt lätt att gå ner i vikt, räcker med att jag äter nyttigt, men man bli ju äldre och jag märker det blir svårare och svårare att komma i form efter en frossperiod. 
Jag ska verkligen försöka att leva hälsosamt och ha kvar min sunda livstil så länge som möjligt, helt resten av livet framöver. Kommer självklart unna mig det goda som finns, men med måtta :)
 
Jag kan verkligen inte sluta skriva om min träning haha! Tillbaka till festen,, vi hade iaf supertrevligt och Vincent fick massa fina presenter!....Synd bara att han sov och missade paketöppningen :)
 
 
 
Lite bilder på förberedelserna inför festen. Fler bilder får ni se imån :)
Sittplatserna va perfekt synkade ;) Hade exakt 8 platser inne och 8 platser ute

 
 
 
 
 
 
 
Denna fina bukett fick vi av Dannys bror och hans sambo! Superfina och hela huset luktar nu liljor <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0