OBH Nordica

Denna volymtång använder jag alltid när jag fixar håret. Man krusar håret i hårbotten som gör att håret lyfter sig. Så jag sätter först upp överhåret så det täcker det krusade. Så man krusar inte ända högst upp.

Min kompis visade mig att det går våga håret med plattång, då böjer man plattången uppåt och sen böjer åt andra hållet. Blev väldigt fina vågor och det går välja hur vågigt man vill ha :) Går även locka med plattång, då börjar man uppifrån och sen snurrar in plattången och drar neråt.
Så egentligen behöver man ingen våg- eller locktång.


Såg denna fanns billigt på fyndiq.se

http://fyndiq.se/sok/?q=Obh+nordica#121082-obh-nordica-bjorn-axen-harstyler



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0