Powerwalk i skogen

Imorse blev det en powerwalk i elljusspåret. Älskar den rundan, är mycket uppförsbackar och det är skönt att gå i skogen! Dock hatar jag när det kommer snokar och korsar ens väg så man flyger upp!
Tycker denna rundan på 5 km är helt lagom, efter pw kör jag alltid styrketräning. Tränar två muskelgrupper i taget så idag blev det mage och triceps.
Fick ett tips att de har träningsmattor på Rusta så tänkte dra dit igen idag. Inte skönt att träna på en filt..
 
Imorgon tänkte jag och sambon titta på bio, grown ups 2. Så min mamma och pappa får passa Vincent i nån timme. Ska bli kul att göra nånting bara vi två, blir mest att man bara passar Vincent och vi gör inte så mycket saker tillsammans. Vi tränar i omgångar och sen fixar jag mest hemma och han sitter vid datorn :P
När vi lämnar Vincent tänkte jag också passa på att väga mig igen. Har inte vägt mig på 5 veckor så blir spännande och se hur mycket jag väger. Om jag väger mer än 64 kommer jag iaf bli besviken. Vägde 67 sist.
 
 
 
 
 
 
 
 
Slänger också in en video på Vincent jag tog imorse :) Längtar tills han börjar skratta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0