Pusselipuss

Igår skulle vi egentligen till BVC, men tog fel på tiden och trodde det va idag. Så fick en ny tid vid 10.00 :) Jag hoppas Vincent inte väger för mycket, sist sa de ju att vi skulle försöka ge han mindre mat då han gått upp 500gram i veckan. Men vi får se vad han väger nu, jag har ju slutat amma så får se om han går upp lika mycket av ersättningen, men han blir ju äldre och äter ju mer och mer. Tycker det är svårt att ge han mindre mat för han äter ju när han är hungrig och slutar äta om han är mätt och spyr ut om det blir för mycket. Om man ger han mindre skulle han bara skrika av hunger? Så jag kör på fri matning, alla bebisar är olika och behöver olika mycket mat.
 
 
Innan bion igår. Går inte sluta pussa vår lille prins! Måste säga att jag saknade han rätt mycket på den korta tiden igår. Jag har varit ifrån han längre innan men det va annan sak när han inte va hemma med sambon. Sen kändes det väldigt skumt när jag och sambon va ensamma och skulle in på Ica, kändes som vi hade glömt han då vi inte varit ensamma utan Vincent på 6 veckor :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Vilken snygg familj ni är ;D

Svar: hehe tack så mkt :)
Malin

2013-08-08 @ 15:21:39
URL: http://withlovin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0