Saknar

När man tittar på bilder såhär så saknar man sitt långa tjocka hår! Så jäkla synd det är så dyrt med hårförlängning!
Jag är iaf glad min kompis är frisör så jag får det billigare, att lägga 10 000 på hår är inte så kul. Det är själva insättningen som kostar mycket pengar för det tar väldigt lång tid att göra, men hon har lärt mig att sätta i keratinslingor så då gör vi på varandra och tar även ut det på varandra så då blir det mycket billigare. 

Men bara löshåret kostar runt 3000 så det blir ändå inte speciellt billigt, plus inklippning och klipp av ens egna hår innan, sen behöver man oftast färga också. Men när pengarna finns får jag göra det igen :) Blir nog inte under mammaledigheten iaf..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Riktigt snyggt med hårförlägning!! Du passar superbra i det :D

Svar: Tack så mkt! :) Hade gärna haft det hela tiden men det hade ruinerat mig :)
Malin

2013-08-22 @ 21:10:19
URL: http://www.misstrong.blogg.se
J.B

Vet du någon frisörsalong här i Växjö som är bra på hårförlängningar? Och vem av dem som har bäst priser? :)

Svar: Jag har bara gjort det hos min kompis. Hon är väldigt duktig. Gjorde ombre sist o blev väldigt naturligt. Men hon slutade precis på salongen hon va på.
Malin

2013-11-29 @ 18:43:20
J.B

Har hon någon hon kan rekommendera? :)

Svar: Tror inte de. Jag har ju satt dit håret på henne de gånger hon haft förlängning.
Men om hon börjar på en annan salong snart kan jag säga till :) tror de är runt samma pris överallt beroende på vilket hår man beställer. Rekommenderar iaf europeiskt hår om du är svensk :)
Malin

2013-11-29 @ 18:56:48
J.B

Tack så jättemycket! :)

2013-11-29 @ 20:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0