Shape up

Laddade mer appen shape up igår. Tänkte ge den ett försök igen. Sist orkade jag inte fylla i all mat men nu har jag tiden så :)

Man kan göra det mesta i gratisversionen men köpte gold för 3 månader. Men trots jag bekräftade köpet så har jag fortfarande inte gold? Får vänta o se om pengarna dras för det har inte dragits nåt än.
Då kan man koppla in runkeeper som jag använder så räknar den bort kalorierna man förbränner.

Om jag följer shape up kommer jag nått min målvikt, 55kg, på 9 veckor. Vet inte vad jag väger idag men tippade på 64kg. Tänkte köpa en våg idag :) får se om det stämmer för 9 veckor är inte så lång tid :)

Min smoothie innehåller ca 220 kalorier




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0