Sömnig

Jag har varit så trött de senaste dagarna. Ändå har jag sovit bra på nätterna, när sambon tar Vincent har jag bara vaknat en liten stund vid tre när han äter. Så jag sover iaf 7 timmar per natt vilket är mer än jag trodde när man fått bebis :) Men Vincent har alltid skött sig bra på nätterna, äter klockan 3 och 6 och sen somnar om direkt.

Vägde han idag på BVC och han väger nu drygt 5800gram, är 58.5cm lång och har 38.5 cm runt huvudet. Han är med andra ord rätt stor nu, och lång! Kan ha 56 nu iaf :P

När det gäller träningen tog jag vilodag igår. Idag körde jag axlar, nedre rygg och mage. Mycket skönare med en träningsmatta :) Sen om det slutar regna nån gång får det bli en pw!


Här är byxorna jag köpte på Stadium outlet :) Väldigt sköna!
Hade önskat kameran va bättre på Iphone, man orkar inte alltid fota med systemkameran för då måste de läggas in i datorn osv. Men jag försöker att få in bra bilder på bloggen med kameran o inte bara kassa mobilbilder trots det är bekvämast :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0