Tacosallad

Vem säger att nyttigt inte behöver vara gott? :)
Storhandlade nyss så nu har vi massor med mat, så nu kan jag göra lite nya goda rätter!
 
Sambon gick med Vincent i bärselen men han fick väldigt ont i ryggen i slutet. Man kan gå i den i korta stunder men inte i en timma :P
 
Nu är jag heelt slut, varit uppe i varv sen innan gymet så behöver vila resten av kvällen. Men imån vid 12.00 blir det gymet igen. Ska träna med min sambos brors flickvän så kul med lite sällskap. Jag är ju ny på det gymet och tycker det är lite pinsamt när man inte vet hur man ska ställa in de olika maskinerna. Hoppas hon vet bättre :) Fick inte ens igång crosstrainern först så man stod o tryckte en massa tills man fattade.
 
 
Quornfärs som jag stekte med kidneybönor och paprika med massa sallad, gräddfil och salsa!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0