Träningen ger resultat!

Imån är det två veckor sedan jag mätte mig, skulle egentligen mäta mig imån men fick bli idag istället :)
 
På två veckor har jag gått ner:
 
1 cm över brösten
1 cm under brösten
3 cm runt midjan
2 cm runt magen
1 cm runt rumpan
 
Låren har samma mått men det kommer väl sen. Ska väga mig idag på gymet men jag väger nog fortfarande 64kilo.
Har gått ner 400 gram på en månad men jag vet iaf att det är muskler jag har gått upp då måtten minskar. Varit värre om det va tvärtom :)
 
Får hoppas det fortsätter såhär! För då har jag mina gamla mått snart!
 
Har bara 2 cm kvar i midjan och 3 cm runt magen om jag ska ha samma mått som förra sommaren. DET ÄR INGENTING!  Men på bilder från förra sommaren såg jag ändå mycket smalare ut trots det är så få cm kvar?
Sen har jag 4 cm kvar runt låren. Jag har ändå nästan 10 kilo kvar från min ursprungliga vikt och såå mycket muskler har jag inte skaffat på bara några veckor, så det är lite skumt detdär. Jag ska iaf satsa mycket på rumpträning denna gång och även armar.
 
 
Förra sommaren och 2 månader efter förlossningen
 
 
4 veckor efter förlossningen och 2 månader efter.
Har fått lite mindre valkar över höfterna och mindre bröst.
 
 
 


Kommentarer
malin

Du är verkligen grym! Roligt att bloggen handlar mycket om mat och träning nu :-) jag själv blev också väldigt intresserad av det efter min graviiditet

Svar: Tack så mkt! ja det är ju tur man börjar gilla träning så mkt efter en graviditet så man har orken att gå ner gravidkilorna :)
Malin

2013-08-28 @ 15:55:55
Yvonne

Du är så duktig tycker jag, sjukt imponerad :)

Svar: tack så mkt! <3
Malin

2013-08-28 @ 17:37:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0