Uppsvälld

Gud vad jag har känt mig fet och uppsvälld idag! Vissa dagar känns det som man har flera kilo extrafett på magen och ibland känner man sig jättesmal. Det beror säkert på alla kolhydrater jag fått i mig idag. Ska försöka skippa pasta, ris och potatis för det gör inte mig bara uppsvälld utan jag får även sockersug. Har känt mig sugen på choklad idag, första gången på över en månad jag känner sockersug.
Va tur jag inte plockade på mig en snickers hos mamma ;)
Men jag borde inte gått in i ett provrum idag för bakifrån ser jag verkligen hur min kropp har förändrats, har stora valkar över höften och hela midjan och ner är mycket bredare. Vet det tar tid men vill verkligen få bort detta fettet så fort som möjligt. Jag hoppas verkligen jag lyckas för vill verkligen inte se ut såhär :S Men magfett är inte det lättaste o få bort. Däremot går jag ner fort i benen. Så det börjar väl där.

Jag har iaf tränat och rört på mig mycket idag. Inlinesåkning i 30 min, styrketräning i 45 min sen promenerat drygt 6 km så nu blir det vila resten av dagen.


Slänger in två bilder på mina älsklingar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0