-600kcal

Idag fikade jag endel med föräldrargruppen. Väldigt gott :) Stack direkt till gymet sen och hade massa energi som förra måndagen. Socker innan träning kanske är bra?;) Kanske inte bra att intala sig det hehe. 
Blev triceps, nedre rygg, lite mage och crossen. Hade tålamod att förbränna 600kcal idag på cardion. 
Imån blir det vilodag då jag ska bjuda min kompis på restaurang och hinner inte träna då :) 


När jag lagade min soppa så fördröjde jag tiden med egobilder hehe

Dagens kost:

Frukost: Gröt
Lunch: Linssoppa
Mellanmål: en lussekatt, en lussebulle, glögg,kaffe, någrasnöbollat, lindor, ex antal pepparkakor..några snöbollar till..

Innan träning: En banan
Efter träning: En proteinshake
Middag: quornfärssoppa

Övrigt: några fler lindorchoklader och snöbollar

En perfekt kostdag ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0