2014

Det är mitt mål. Att vara i min bästa form nästa år! Eller jag lär kommit ännu längre 2015. Sen får vi se när nästa unge kommer så jag får "börja om" igen. Men ska försöka behålla mina muskler någorlunda nästa graviditet (lätt att säga). 

Danny är ledig hela helgen vilket är ovanligt. Brukar oftast jobba över lördagar. Så när han är hemma idag är lyx för mig. Då ser jag till att han passar Vincent på morgonen så jag kan fixa och dona i lugn och ro :) 
Efter frukosten blir det cardio och rumpa!




Kommentarer
Yaya

Grymt ! Är inte den som brukar kommentera bloggar men ville bara säga att du är riktigt grym ! Kollade in din blogg ganska ofta när du va gravid och några veckor efter du fick ditt barn. Blev så otroligt shockad när jag gick in nu igen och såg vilken vältränad kropp du fått ! Fortsätt med det du gör du e grym inte många som hade klarat av detta !

Svar: Tack så mkt söta du :) när man hittar passionen i träningen så är de superenkelt :) så känner inte jag behövt kämpa så mkt när jag tycker det är så kul :)
Malin

2013-12-14 @ 14:13:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0