65 träningspass senare

Kollade på mitt gyms hemsida där man kan se sitt träningsschema. Och jag har tränat 65 gånger sen 27 augusti 1.5-2 timmar per gång. Så jag har nog tränat drygt 110 timmar sen i somras :)
Låter inte mycket men det är rätt mycket! Fast det är bara 4.5 dygn och då låter det inte lika mycket längre hehe.
 
 
Sen igår mätte jag mig igen. Jag har ju mindre mått nu än innan graviditeten så tror inte jag kan bli så mkt smalare. Midjan hade jag dock velat få ner några cm. Sen minskas ju rumpan 2 cm i månaden så den lär väl va borta snart..
Även låren har minskats, nu är de bara 49cm och 50cm, hade 57 cm när jag va gravid.
Sen har jag 86cm över brösten och inte 84cm som jag hade sist, mätte kanske fel sist eller om ryggen har växt, även under brösten va jag 1 cm bredare igår. Just det, jag har även fått en halv cm smalare runt armarna! Armarna är supersvåra för mig att gå ner i och de är nu 25.5cm i omkrets i avslappnat läge. Så smala har de nog inte varit innan :) Hård styrketräning gör en verkligen inte större, utan fastare och tajtare! Nu kan jag fortsätta öka vikterna och köra tungt utan att bli orolig.
 
Men från och med nu ska jag bara mäta mig 1 gång i månaden. Kommer inte mäta mig förräns efter min minideff i slutet av januari så då blir det spännande vad som hänt :)
 
 
Resultat från 65 timmars träning och bra kost
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0