Bhar

Jag är usel på att bära bh, har nästan alltid min sporttopp från lindex som inte ger nåt stöd alls. Jag gillar inte byglar som trycker eller där man känner av att man har en bh/topp. Sen gör de oftast ont när jag har bygel vilket är synd. Men när jag väl använder bh är det med större underband vilket inte heller ger nåt stöd.
Får se hur brösten klarar sig med åren, men tror inte att brösten kommer hänga så mkt om man inte har tendens till det eller om man har lite egen vävnad.
 
 
Tycker dessa va fina från amazon. Kostar drygt 100kr. Är väldigt billigt för min storlek. Annars brukar bharna ligga på +300kr. Frågan är om jag kommer använda dom. Men jag gillar mest balconettbhar, det ger en snygg klyfta och lagom pushup :)
 
Hittade denna bhn i byrålådan. Har egentligen många fina bhar men det är synd jag får ont efter ett tag.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0