Biceps

Det är nog större skillnad än vad det ser ut på bild. Men den största skillnaden på armarna är fastheten. Trots mycket muskler så är de ändå smalare i omkrets och fastare. Så att ta tunga vikter gör en verkligen inte till en biff eller större. Bara om man äter väldigt mycket och tränar väldigt tungt och länge. Jag tror jag ligger på ett underskott trots allt jag äter, men det vill jag göra för jag vill bli smalare men ändå få muskler. Och det går att få på ett underskott, det kanske inte går att få stora muskler men just idag vill jag inte det. Sen när jag kommit ett steg längre så kanske jag ändrar om min kost och ligger på ett överskott så rumpan har nåt att bygga på. Men just nu fokuserar jag på att bli fastare, smalare vid magen/armarna och bli starkare och få mer synliga muskler. ¨
 
Synd jag inte har lite mer förebilder på armarna. De va ju inte så roliga att fota då, fast det va ju ingen kroppsdel i somras iofs :P
 
"The myth that women shouldn't lift heavy is only perpetuated by women who fear hard work and men who fear strong women"

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0