Bio

Blivit mycket socker idag. Har firat min pappa som fyllde år så bjöd på lussemuffins, godis och marabou cookies, sen hade de med en tårta. Så mår rätt illa nu. Sen ikväll blir det bio med älskling , hobbit 2. Får se vad det blir för gott till bion :) Men jag körde iaf cardio och rumpa idag på gymet. Alltid lika skönt att träna! Men är dödstrött nu! 

Tränade vid 10 tiden så passade på att väga mig, 57.5kg. Känner mig iaf mycket smalare än om man jämför med 2 månader sen :) Sen kände jag mig väldigt smal på gymet idag. Skillnad från igår där jag va uppsvälld till en ballong. Sen håller jag på att öva på en sak nästan varje gång jag är på gymet som gick väldigt bra idag. Ni kanske får se i januari vad det är ;) Alltid kul att försöka lära sig nya saker. Tex chins har jag märkt tar lång tid att bli stark i så där behövs mycket tid och tålamod :) Men även det vill jag klara bara för att :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0