Bloggande

Får se om jag hinner blogga lika mkt nu under jul. Har rätt mycket bokat de närmsta dagarna :) Fast jag bloggar ändå väldigt ofta så jag får ju inte skämma bort er ;)
 
Jag fortsätter öva på detdär jag skrev om för ett tag sen. Märker jag blir bättre och bättre men det gäller att öva öva och öva. Får lägga upp en bild/video under de närmsta veckorna när jag känner jag klarat mitt delmål :) 
Vad det än är man vill utvecklas i så är det alltid peppande och kul när man klarar sitt mål och man ser förbättring :)
 
Sålänge man inte ger upp har man ingenting förlorat!
 
 
Stretching efter ett triceps, mage och cardiopass igår


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0