Body science proteinpulver

Eftersom jag testat de flesta smakerna från body science proteinpulver tänkte jag ge mitt omdöme om smakerna.
 
Här kan man beställa proteinpulvret. Är ett väldigt prisvärt proteinpulver med bra innehåll!
 
 
Vanilj *****  5 stjärnor för det är en väldigt god vaniljsmak och passar till det mesta, till proteinpannkakor, kokosglass, smoothie. Inte heller för söt som tex onewhey är i vaniljsmaken
 
Jordgubb ***** Passar också väldigt bra till allt, speciellt smoothie. Denna är också väldigt god i shake. Har inte testat dricka vanilj som shake men den är säkert god där med! Jordgubb måste nog va min favorit som används mest!
 
Päronsplitt **** Detta är den godaste smaken om man ska dricka den som shake. Smakar typ piggelin! Men passar inte lika bra i pannkakor och smoothie som jordgubb eller vanilj.
 
Choklad ** Tycker inte det va en speciellt god chokladsmak, passar bra till mina chokladpannkakor men inget pulver som jag kommer köpa igen. Det är den smaken som nästan är orörd här hemma. Passar heller inte till kvargen så bra.
 
Blåbär **** Också supergod och är god med kvargen! Men jordgubben slår blåbären med en stjärna ;)
 
 
Vid nästa beställning tänkte jag testa banan choklad. Sen lär det bli jordgubb och vanilj med :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0