Bra bilder

Tycker det är viktigt med bra bilder i en blogg. Bilderna gör nästan allt. Sen är det ju viktigt man skriver om nåt intressant också :)
Jag fixar i stort sett alla bilder i pixlr.com. Ändrar alltid kontrast, färg och ljusstyrka samt beskär alla bilderna.
De brukar bli helt okey som de är men tycker de blir snäppet bättre efter jag fixat dom där :) Jag tycker om kontraster i foton. Sen brukar jag lägga till olika lager på vissa bilder. Tycker det är kul att framhäva vissa färger osv :)
 
Utan redigering kan bilderna ibland se lite mer dassiga ut. Att ändra kontrasterna gör mycket!
 
Älskar denna bilden! Lagret salomon framhäver verkligen hans vackra ögon!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0