Dagens mat

Trots jag ätit ute idag har det blivit en bra kostdag ändå känner jag :) Har ju haft min vilodag idag så saknar redan gymet. Jag hade kunnat träna idag men kände jag ville låta kroppen vila lite.Men imån blir det på att igen med rumpa och ben ^^
 
 
Frukost: Gröt och en kaffe med grädde
Lunch: Quornfärssoppa + 2finncrisp med smör
Mellanmål: Kvargröra och nån tesked jordnötssmör
Middag: grönsaksburgare med klyftpotatis och grönsaker
 

Jag märker verkligen att jag behöver mer mat nu när jag tränar så mycket. Jag åt upp ALLT på tallriken ikväll. Varenda liten salladsbit...Sen började jag lite på min kompis tallrik haha! Jag blev knappt mätt ens haha! Ändå har jag ätit mina mål idag och jag har inte tränat idag. Fast ligger nog på ett överskott idag, men det kan va bra de med ibland så kroppen har lite extra energi :) Men det är det som är så bra när man tränar, man kan äta destu mer och ändå gå ner i vikt! Jag fortsätter ju ner i vikt, väger snart 57kg. Tror det va 57 jag vägde vid invägningen. Bara att jag har mkt mer muskler och mindre fett nu. Egentligen är vikten oviktig men ändå känner jag att jag vill väga lite samtidigt som jag har muskler. Minns att jag trivdes väldigt bra när jag vägde 52kg. Men inget jag strävar efter nu då jag styrketränar. Vill ju ha lite fett på kroppen och inte se för fast ut, finns en fin gräns där när de kan se för mkt ut och jag hoppas jag inte blir blind och missar den. På torsdag är det mätdag. Får se hur jag känner imån om jag vill fuska och mäta mig då.
 
 
Natti natti!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0