Dagens mat

Idag har jag ätit väldigt gott, men hälsosamt. Kanske borde köra väldigt strikt ett tag bara för att se hur min kropp reagerar? Med strikt menar jag att jag fortfarande äter det min kropp behöver men att jag skippar det lilla extra som lätt slinker i ibland. Som idag när jag drog till ica efter passet, och ni vet ju hur galen man är i mat efter ett hårt träningspass? Kroppen skriker efter energi. Så det blir lätt att jag köper lite naturgodis då (inga med choklad eller youghurt), och dedär nötterna är såå goda efter ett träningspass. Borde dock tagit naturella men salta nötter är ju så gott :) Så det fick bli mitt mellanmål samt en proteinshake. 

Dagens kost:

Frukost: stor portion gröt

Lunch: Bön/linsgryta med quornbullar och kokt blomkål/ broccoli

Mellanmål: nötter och en shake

Middag: samma som lunch

Övrigt: 3 finncrisp med smör

Den där grytan är så sjukt god! Jag älskar den!! I helgen tänkte jag göra palak paneer med hembakat naanbröd. Längtar :)

När jag hällde i hallon i Dannys smoothie ikväll låg ett övergött hallon! Måste va det största hallonet jag har sett. 


Matorgasm





Kommentarer
Emma

Kan du inte dela med dig av receptet på grytan :)

Svar: Hej. Jag skrev ner receptet för inte så längesen. Kika i katergorin recept så heter den het böngryta :)
Malin

2013-12-07 @ 00:03:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0