Där fick jag

För att jag va glad att slippa snön! Vilken storm det varit inatt :S Va lite orolig för Giggs som va ute hela natten och morgonen men han har kommit hem nu :) Det känns väldigt juligt plötsligt men jag hade hellre varit utan snö. När man har hus så måste man ju skotta vilket är ett jäkla jobb. Man skulle haft en snöslunga :P
 
 
 
 
Igår åt jag denna salladen från ica i stan, den ser väldigt god ut men den va inte alls lika fräsch som ica där vi bor. Torr och falafel smakade konstigt. Annars hade de mer att välja på :)
Va iaf en bra måltid innan träningen igår
 
 


Kommentarer
Anonym

du får se på skottingen som traning :P

2013-12-06 @ 19:19:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0