Datanördar

Redan nu är Vincent en datanörd ;) Hoppas inte Danny lär upp han att spela WOW, starcraft, eller nåt sånt sen. Vill helst att Vincent är ute mkt, umgås med kompisar IRL, spelar kanske nån sport osv. Är så mycket teknik nuförtiden. Tycker det va bättre förr, fast det tycker man väl alltid? :) Då va man alltid ute och lekte i skogen, byggde kojor, hade olika lekar, spelade kula osv. Det är det som jag kan sakna ibland, att leka och ha kul, inte ha några bekymmer, ansvar. Man är bara barn en gång och jag ska se till att Vincent får en toppenbra barndom där han får ut så mycket som möjligt! Jag är ju en riktig hemmafru så jag hoppas han kommer älska mammas mat, älska julafton och göra alla högtider mysiga och nåt han längtar till, göra saker ihop som att pyssla och känna sig älskad! Det är mycket roligare att tex laga mat till andra (sålänge han gillar det), pynta, va ute och leka osv när man har barn. Man blir barn på nytt :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0