Dedication

Visst tror jag att kosten är viktigare än träningen för att se resultat, eller ja, man kan ju inte bygga muskler i köket egentligen men för att gå ner i vikt kan det räcka att bara ändra om i kosten. Men det är mycket lättare om man tränar och gör av med kalorier och kan äta ordentligt och ändå ligga på ett underskott.
 
Men för att få riktiga resultat, bli starkare, fastare så är träningen lika viktig som kosten. Jag kan inte bara äta nyttigt eller bara träna, måste göra båda så det blir gjort ordentligt. Om jag bara skulle gå in halvhjärtat hade det inte känts lika bra efter.
 
 


Kommentarer
Anonym

Du skolle helst ätit mer en vanligt når du tränar, inte mindre.

Svar: Fast det gör jag. Sen beror det på vad man vill få ut av ens träning. Jag vill ner i vikt/fett och då måste jag ligga på ett underskott
Malin

2013-12-12 @ 19:11:02
Anonym

Nej det måste du inte. For at det brinner du når du tränar.

Svar: Fast jag äter mycket mer mat än vad jag nånsin gjort. Jag menar att jag bör ligga på ett underskott om man drar bort träningen. Om jag ligger på ett överskott i slutet av dagen går man upp i vikt/bygger muskler.
Malin

2013-12-12 @ 20:40:53
Anonym

Jag trodde det va det du ville - bygge muskler. For at det är jättefarligt o va jätteaktiv o äta for lita över tid för at man sliter ner kroppen istället for o bygge up den, o kan risikera bli sjuk istället for pigg....<3

Svar: Jo de är ju viktigt o äta ordentligt. Men det är ju det jag gör :) får i mig det jag behöver. Fast muskler har byggts ändå trots underskott.
Malin

2013-12-13 @ 08:24:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0