Disciplin

Det har varit mkt onyttigt de senaste veckorna. Men denna helgen tog nog priset hehe. Blev lite choklad och chips i fredags, sen igår va jag så sugen på nåt så köpte en chipspåse och två stora vaniljbakelser som jag och Danny delade på. Sen ikväll blir det vaniljkesella med bär. Kan va mensen som är påväg? Känner stort sug efter onyttigt. Men måste försöka hindra mig, måttlig mängd är det bästa! Sen imån blir det massa fika med föräldrargruppen. Tror faktiskt inte jag kommer va så duktig då heller. Bara det lägger sig på rumpan är det okey ;)

Jag hann iaf träna både axlar, biceps och lite mage igår. Skulle egentligen varit hemma då Danny hade fotboll. 
Nu testade jag sänka vikten till 15kg i chinsmaskinen och klarade 8x3 och sista orkade jag bara 6 rep :) Men det är mkt bättre än när jag började, då hade jag nog 40 kg hjälp, orkade dock några fler rep men hade nog inte klarat så många som idag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0