Ekonomisk

Gäller att vara smart! Igår när jag sökte på tvn vi köpte på mediamarkt så hittade jag den för 1000kr billigare på SIBA. Så idag har pappa och jag lämnat tillbaka både väggfästet och tvn och beställt den på siba istället.
Förstår inte riktigt varför de rekommenderade oss det väggfästet vi fick igår, kostade 1300kr och va jättelitet så går ju inte vinkla en så stor tv alls mkt. Sen kom vi fram till att det inte går vinkla så mkt med ett fäste som är 50 cm ut från väggen heller. Så pappa hade hittat ett motordrivet väggfäste som går vinkla hela 90grader jäms med väggen. Eller det går nog snurra hela tvn typ och ha som man vill. Sen tilkommer en fjärrkontroll så man kan vinkla tvn genom den. Sen när man stänger av går den in till väggen igen och när man sätter på tvn går den tillbaka till det läget man har ställt in :) Superbra! Det fästet kostar 1795 här men det finns för mindre tvappareter på netonnet också. Så nu fick vi allt detta med ett superbra väggfäste för 7800 istället för 8300 som vi la igår för ett kasst fäste :) Nu behöver vi inte ens en tvbänk för vi kan ha boxerkortet i en camodul i tvn. Så man kan säga man köper ett väggfäste istället för tvbänk. Samtidigt vill jag ju ha nånting under tvn men vet inte vad. Ett litet bord kanske. Längtar tills allt detta kommer hem så vi kan sätta upp tvn :)
 
 
Här är tvn vi köpte. Siba har många billiga och bra nu om man letar efter en tv.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0