Far och son

Jag tycker Danny och Vincent fortfarande är väldigt lika. Speciellt i profil och ögonen. Han har den dära fina svängen vid ögat och de är även stora och runda som Dannys. Sen är munnen och hakan väldigt lik, även näsan.. Hmm ja allt tom huvudformen! Vincent huvud är nog fortfarande lite platt men det är Dannys med, (hjärnhalvan där man lär sig att städa efter sig verkar inte ha utvecklats haha), så tror inte Vincent kommer få ett så rundat huvud bakåt. Har hört Vincent inte är så lik Danny men jag ser massa drag där de är lika. Kanske man lättare ser när man känner personerna och deras drag så väl. Annars är de ju som natt och dag när det gäller hårfärg och ögonfärg :) Ser iaf inte en enda likhet med mig och Vincent, jag kanske bara har tonat ner Dannys starka drag en aning och gett han tunt hår och ljusare pigment haha! Men tycker inte det är så viktigt att han ska likna mig, men det hade varit kul att se att det är mitt drag osv.
 
 Svårt att hitta bilder där de har någorlunda samma vinkel, men jag känner iaf igen Danny i Vincent :)
 
 


Kommentarer
Jenny

Vincent är ju en kopia av sin far! Har tyckt det sen första bilden du visade på honom :) Det är samma här, Vilmer är en kopia av sin pappa och det enda jag bidragit med är hårfärg :P Möjligen att det är nåt med Vilmers ögon som jag känner igen när jag tittat på mina bebisfoton men alla vi träffar instämmer att han är pappa upp i dagen ;)

Svar: Hehe ja jag såg Danny direkt i Vincent när han föddes :) men han har ju ändrats rätt mkt sen 6 månader tillbaka så det kan ju dyka upp mer likheter sen :P
Malin

2013-12-21 @ 12:36:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0