Fastare

Det är konstigt jag känner mig så mycket bredare runt midjan/magen men ändå att måtten säger nåt annat och även bilder. Jag hade 82cm runt magen där denna förebilden togs sommaren 2012, eller jag hade nog mer än 82cm för jag gick upp endel under våra två semestrar, idag har jag 78-79cm runt magen och 77cm när jag spänner magen. ÄNDÅ ser magen mer putig ut från sidan och bredare? Hänger inte riktigt ihop dethär. Kanske inte har förlorat min midja trots allt? Problemet är nog att jag aldrig haft en midja haha. Rak har jag ju alltid varit från höfterna och till brösten. Så det är inget jag tänker haka upp mig på. Kommer istället fokusera på att fortsätta bygga mina axlar som verkligen börjar komma fram nu :D och pumpa upp rumpan.
Om jag fått välja på kroppen jag har idag och kroppen jag hade innan graviditeten hade jag valt kroppen jag har idag alla gånger. Fastare, starkare och mer muskler!
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Jag tror man lätt blir sjukt hemmablind när man har fullt fokus på något! Jag själv såg inte hur liten och tajt jag var innan jag var gravid. Haha.. Jag var inte alls nöjd då och ändå förundras jag över hur bra kroppen såg ut då innan! Speciellt om man jämför med nu ;) så det blir nog lite lätt så! :)

Svar: Ja jag tänkte -shit va smal jag va innan. O undrade varför jag inte va nöjd då. Man vänjer sig fort vid sin kropp. O nu är jag tillbaka i samma form så jag ska iaf inte va missnöjd :)
Malin

2013-12-15 @ 15:26:40
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0