Finklädd

Vincent va så stilig i sin body med slips och väst :) Alla bebisar va finklädda igår, tycker det är kul att klä upp Vincent när man har en anledning till det. Men när vi bara är hemma blir det pyjamasar och enkla bodys med mjukisar. Det plagget jag använder mest och önskar jag köpt mer av är pyjamasar/onepies me dragkedja. Köpte två från kappahl som har dragkedja och de är så otroligt smidiga att ta på! Tummen upp för dom. Knappar funkar med men dragkedja slår allt :)
 
Hoppas det blir fler träffar med mammorna, man har verkligen mkt att prata om! Men på måndag ska vi iaf stanna kvar i lokalen och några skulle ta med fika (blir mkt fika nu). 
Träffarna i den lokalen är rätt utspritt, är inte varje måndag utan ibland kan det dröja 3 veckor innan vi har nästa träff. Men jag tror det beror på att vi mammor ska ta intiativet att ses privat. Om alla träffar hade varit under en kort period hade man kanske inte träffats så mkt och när träffarna är slut kan de va lätt hänt man inte ses mer.
 
 
Vincent hade många tjejer runt sig igår, det gillade han ^^
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

vill bara fråga vart har du köpt tröjan Vincent har på sig?

Svar: Hej!
Jag vet tyvärr inte var den kommer ifrån. Tror den är från en second hand butik.
Malin

2013-12-11 @ 10:12:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0