Formbilder

Ibland undrar jag om jag kommer tröttna på att träna senare då jag tränar väldigt intensivt. Jag började ju pang på 5-6 dagar i veckan och när man börjar så intensivt brukar man ofta tröttna. Men jag tror inte jag kommer göra det. För nu har jag hittat det roliga i träningen, innan tränade jag bara av en anledning, för att få en finare kropp, själva träningen tyckte jag va tråkig (förutom grupppassen), så där va jag inte så hängiven utan tränade 3-4ggr i veckan i nån månad, sen uppehåll ett tag och tränade lite då och då, så höll det på. Därför fick jag väl aldrig några riktiga resultat av träningen heller som också blir omitiverande i längden. Nu när jag ger 100% ser jag ju resultat och det är så kul och givande!
I januari blir det kanske en liten deff, eller iaf en strikt månad. Gick ju inte så bra i november :P Kanske lättare om ni också vill hänga på så kan man stötta varandra :) Är ju helgerna som är svårast!
 
 
 
 
Hmm, det kanske går trycka in en tatuering på höger sida av höften och ner på sidan av låret?
 
 
 


Kommentarer
Mikaela

Jag vill vara meeeed! Måste bara sluta amma först :)
Kan inte du göra ett vecko-schema över träning och kost så jag kan hoppa på och bli av med mina sista 5kg och all överbliven hud :D that be so awesome!

Svar: Hur länge ska du amma?:)
Jag kan se om jag skriver ett matschema som jag gjorde för ett tag sen :)
Malin

2013-12-13 @ 14:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0