Formbilder 23 veckor

På torsdag är det 24 veckor sen jag födde lille Vincent, snart 6 månader alltså! Måste ta några riktigt fina 6 månadersbilder, va ett tag sen jag hade en riktig photoshoot :) Sen kom jag på att på måndag är det ju dags för månadsbilden igen, jag kan inte förstå att månaderna kan gå så fort? Jag vill ju aldrig att min mammaledighet ska ta slut hehe, men det är ändå till augusti jag ska va hemma så det är ett tag till :) För om jag jobbar deltid och stämplar upp till heltid med akassa så kommer jag i stort sett få ut lika mycket som idag, med andra ord kommer vi ha mindre i månaden för dagis ska ju betalas då med. Men lite mer får jag nog beroende på hur mkt jag jobbar :)
 
 
6 månaders hård träning och nyttig kost. Men jag har ändå njutit på helgerna, extra mkt de senaste veckorna, bulk?
En sak som jag faktiskt inte saknar är bröd. Vi köper aldrig bröd längre och vi slipper köpa ost hela tiden som alltid tar slut och massa dyra pålägg som Danny va tvungen att ha. Jag älskar rostat bröd med smör och ost men inget jag måste ha. Tycker min gröt är så god så änsålänge har jag inte tröttnat på den :P Men visst hade en ciabatta i ugnen med grönsaker, ost och smör inte suttit fel det heller. Kanske borde börja med en lyxfrukost på söndagsmorgonen igen? :P
 
Jadu lilla rumpa, vart försvann du? Kom igen nu muskler, väx innan allt är borta haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0