Fräsch

Idag har min kompis varit hemma hos mig och färgat min hemska utväxt som jag dragit ut på för länge. Brukar inte vänta såhär länge men ville inte lägga ut pengar till två färgningar innan julafton :) Har känt mig skallig de senaste veckorna och det är alltid lika skönt när det är nyfärgat!
 
Maten igår va sjukt god! Va en stor saftig grönsaksburgare med grillade grönsaker, grillade brödskivor med halloumi, chilibearnaise och två stora klyftpotatisar. Till det blev det loka, gillar inte läsk längre. Alldeles för sött och slaskigt. Men jag blev fort uppsvälld efter maten, hade jätteont i magen och den blev stor som ett hus. Nu märker man av det extra väl när man så sällan äter bröd som det säkerligen berodde på, eller berodde det kanske på potatisen. Är iaf glad jag kunnat avvänja mig från bröd som jag åt varje dag innan! :)
 
 
Mitt hår har verligen börjat bli långt! Är väldigt nöjd med färgen men hade gärna haft blekare toppar, men det klarar inte mitt hår av just nu..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0