Gina Tricot

Tycker Gina Tricot har väldigt bra träningskläder till bra priser, snygga dessutom och lite annorlunda än de man hittar på tex Stadium. Däremot gillar jag inte deras träningstoppar då de inte är figurnära. Mitt workout linne blir vidare neråt höfterna och det är nåt jag hatar, det är lixom ingen peplumtopp man har köpt.
Men iaf, så såg jag bilder från deras vårkollektion och redan nu ser man fram emot den :P Gillar sporttoppen och workouttightsen! Men det dröjer nog ett tag innan det kommer ut :)
 
 
Bilderna är från alexandrabring.se
 

Hämtade mitt paket från Gina igår, supersnygga tights verkligen!! Men de skickade ju såklart fel storlek, skickade en S istället för XS och jag vet ju att de är snäppet förstora, så jag ringde ner till Gina här i stan så kunde byta dom till en XS där. Tur man slapp returnera och krångla :)
Får se när jag hinner fota kläderna, shortsen va aningen för korta för gymet vilket va synd, men sköna att ha hemma. Får se om jag vågar rocka dom till våren hehe, sålänge inte skinkorna syns är de väl okey ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0