GOD JUL

GOD JUL allihopa :) Jag hoppas ni får en mysig dag med familj/vänner! Njut av maten och tiden tillsammans.
För mig blir det en vit jul som vanligt :) Jag hoppas Vincent är glad idag men det tror jag. Det är ju julafton :P
Vi drar till mina föräldrar vid 12 tiden. Sen imån firar vi julen hos Dannys mamma :)
 
Här är lite julbilder och en julvideo, lär komma mer och bättre bilder imån :) 
Men jag är så klantig med videon. Först valde jag fel tema och fel låt till fel bilder så fick göra om den. Sen stavar jag gud jul, men det ska stå god jul iaf :P
Det är kul att göra videos på magisto.com och väldigt enkelt.
Såg jag hade 600-800 visningar per video vilket är kul :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Bjuder på denna videon med. Det skulle egentligen inte va god jul tema haha. Men det kan väl va passande det med. I januari kör vi hårt igen med striktare kost! :)
(Videorna där jag har lila linne är från början av september) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0