Gold details

Körde på guld igår, nu vill jag hitta kläder som passar till guld bara så jag kan ha min nya klocka :P Men modet tillåter ju att blanda både guld och silver nu men jag tycker det är snyggast att hålla sig till antingen silver eller guld/bronze. Eftersom jag passar bäst i varma toner passar guld/bronze mig bäst egentligen. Men eftersom jag oftast klär mig i svartvitt så tycker jag silver passar bättre :)
 
 
I know! Långa och spretiga fingrar. Det är nåt Vincent iaf verkar ha ärvt av mamma haha, eller iaf när det kommer till tårna
 
 
Inte de mest smickrande legginsen. Ska köpa mig ett par riktigt snygga byxor nästa år :)
 
 
Min lilla dödskalle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0