Hårförlängning

Jag kommer nog göra en hårförlängning till våren igen. Saknar mitt långa hår! Det höll ändå bra i 6 månader, själva löshåret va inte alls speciellt slitet utan det är utväxten som gör att man måste ta ut det. Jag kör alltid med keratinvax och när håret växt ut såpass mkt som efter 6 månader så syns lätt dedär vaxklumparna som fäster håret. Det bästa är om min kompis som är frisör också vill ha löshår igen, för då kan vi sätta in det på varandra och då betalar jag bara för själva håret och klippningen. Håret brukar gå på 3000kr så inga billiga grejer men helt klart värt det då det blir en så stor förvandling. Håret gör väldigt mkt på en person.
 
Jag fäller fortfarande sjukt mycket, det åker av stora tussar med hår när jag duschar och massa hår har gått av typ över öronen och vid pannan. Är stora tussar där som står rakt ut. Tror det beror på att jag har toffs så ofta så får väl försöka ha fläta istället.. Sen är det ju vanligt man fäller mycket hår 4-5 månader efter förlossningen. Men tycker det borde sluta fälla nu, snart finns väl inget hår kvar :S 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0