Im back baby

Jag har känt mig lite småseg på gymet de senaste dagarna. Beror kanske på att jag ätit lite för mkt onyttigt i helgen? Känner att de dagar jag ätit bra har jag också mer energi. Men idag kändes det som jag hade mkt energi. Körde cardio och mage. Skönt att svettas lite! Har varit en väldigt bra kostdag med. Fast tycker ändå jag äter väldigt bra de flesta dagar förutom på lördagar. Men jag äter alltid nyttig mat varje dag, men vissa dagar unnar jag mig nåt extra, (som 100g kexchoklad i söndags). Lidit lite av uppsvälld mage de senaste dagarna. Tror det beror på pasta och mjölk. Tur jag äter de så sällan. 
 
Svettisch


Dagens kost:
 
Frukost: Gröt med kanel
Lunch: pastagratäng
Mellanmål: En proteinmuffins och en kokos/proteinglass
Efter träning: En proteinshake
Middag: quornfärssoppa med linser och bönor. 
 
Som ni ser äter jag mycket mer nu än i somras. Men kommer köra en mer kalorisnål kost senare mot våren. 
 
 


Kommentarer
Zzofia

Hej :) först och främst måste jag säga att du e grym Malin den kroppen och för bara några månader sedan fött en liten knodd :) en lite dun fråga när du säger cardio vad menar du med det? Är det intervall träning kondition?
Kram

Svar: Hej!
Tack så mkt:)
Ah det är konditionsträning jag menar. Jag kör crosstraining och roddmaskin när jag kör cardio. Men hoppas jag kan börja springa intervaller snart utan att få ont :)
Malin

2013-12-04 @ 07:52:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0