Juldagen

Står träning på schemat, ben och rumpa. Sen iväg bland gamarna och leta efter en tv. Sen ikväll ska vi till Dannys mamma och fira jul där. Blir säkert mer socker för min del :)
Igår åt jag nog för tre. 2 portioner julmat, massa fudge, praliner, risalamalta,kaffe,3-4 lussekatter,pepparkakor, chips, salta pinnar, mackor... Känner mig nästan bakis idag av allt socker :) Satt och smååt från 14-21.00 så blev ingen kvällsmat ens så nu skriker min kropp efter mat och näring.  Tur det bara är julafton en gång om året ;)

Känns som rumpan blivit mer muskulös.
Får hoppas min rumpträning gör lite nytta. 
Redo för beach 2014 :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0