Julklappar

Hur söt är inte denna lilla symaskin? Älskar att den är liten, lätt och smidig. Har inte hunnit testa den än men när jag får en tid över ska gardiner sys upp och Dannys byxor. Alltid bra att ha en symaskin. Dock hatar jag att sy och är usel på det. Ändå gick jag en sykurs i gymnasiet. Fick designa egna plagg och sy upp där vi sen hade en modevisning. Men kan inte säga jag sydde upp speciellt fina kläder haha. En kort tshirt med tryck och ett par vita lädershorts. Sen gick jag med kläderna på catwalken, haha fy vad hemskt jag gick :S Never again!
 
Smidigt man bara kan välja vilket nummer man vill ha. På den andra va det massa koder hit och dit
 
 
En duschtvål i lukten vanilj, fick även en lotion och en tvål. Älskar vaniljdoft :)
 
Dessa köpte jag på lagerhaus i måndags. Köpte 6 stycken. Finns i massa olika glas som vinglas, snapsglas, korta dricksglas. Dessa är rätt tunga och känns mer som lyxiga glas :)


Kommentarer
emma

Hej, chansar vilt på ett gammalt inlägg... Det är inte så att du vill säja delarna till denna symaskin?? Dottern fick en men ej komplett och hon skulle smälla av av lycka om vi fick den att fungera?

Med vänlig hälsning, Emma

2020-01-16 @ 19:07:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0